Sydney here I am! - Reisverslag uit Sydney, Australië van Ilse Hornstra - WaarBenJij.nu Sydney here I am! - Reisverslag uit Sydney, Australië van Ilse Hornstra - WaarBenJij.nu

Sydney here I am!

Door: Ilse Hornstra

Blijf op de hoogte en volg Ilse

12 Oktober 2013 | Australië, Sydney

Joehoe donderdag ochtend veilig aangekomen in Sydney!!!! Netjes opgehaald van het vliegveld en bij m'n hostel afgezet. Blij dat ik zelf niet hoefde te rijden, wat een drukte hier! Na het inchecken eerst maar eens onder de douche gegaan, heerlijk. Helaas donderdag de rest van de dag niet veel gezien of gedaan omdat ik enorm last had van het tijdsverschil en mijn benen meer op die van een olifant leken, pijnlijk.
Vrijdag ochtend mezelf toch maar uit bed gesleept en naar het Sydney Opera house & Harbour bridge gelopen. Natuurlijk al vaak op plaatjes gezien, toch enorm indrukwekkend om in het echt te zien.
Vandaag met een duits kamergenootje heerlijk liggen bakken op Bondi beach. Het is hier echt al heerlijk weer, dus lekker rood geworden!
Ben nu ernstig mijn best aan het doen om mijn ogen open te houden, helaas nog steeds niet helemaal aan het tijdsverschil gewend, en de rest van de nacht wakker gehouden door mijn roomies, straks maar even mijn oordopjes opzoeken ;)
Nog een weekje lekker relaxen en dan reis ik naar Eden, een prachtig plekje aan de oostkust, waar ik een baan heb bij een dierenartspraktijk!
I'll keep in touch mates!


  • 12 Oktober 2013 - 13:42

    Hennie Cruining:

    Ha olifant,

    Heerlijk dat mooie weer. Het is hier miserabel. Jij zou hier zeker een dikke winterjas, sjaal en handschoenen dragen :-)

    Super dat je zo snel al in een praktijk terecht kunt. Hoe lang ben je van plan daar te blijven en bij welke kliniek kom je terecht?

    Nu lekker op naar de dolfijnen, walvissen en wat al niet meer.

    Have fun en groeten van Willem, Iris, Floris en mij.


  • 12 Oktober 2013 - 15:22

    Kim:

    Hee Ilse, mooi dat de reis goed is gegaan! Geniet lekker van het weer daar, hier is het niet veel soeps! Veel plezier en tot je volgende verslag!groetjes Kim

  • 12 Oktober 2013 - 16:06

    Sierd En Baukje:

    Wat is dit Ilse :dikke benen, rode benen, zo kennen we je niet!
    Wat is het volgende? Een rode neus?
    Geniet meid- het is je van harte gegund.
    Liefs en een pootje van Guus

  • 14 Oktober 2013 - 12:34

    Jan E Lammi:

    Tjee, wat een belevenissen al, hoop dat je snel aan het tijdverschil wennen kunt

  • 17 Oktober 2013 - 21:34

    Wim En Sietske:

    Hoi Ilse! Geniet lekker van de zon en van alle indrukken. Fijn dat je een baantje hebt gevonden bij een dierenkliniek. Houd ons op de hoogte! Groetjes, Wim en sietske

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Sydney

Ilse

Actief sinds 01 Okt. 2013
Verslag gelezen: 546
Totaal aantal bezoekers 5637

Voorgaande reizen:

08 Oktober 2013 - 10 April 2014

Ilse goes down under!

Landen bezocht: