Australia here I come! - Reisverslag uit Seoel, Zuid-Korea van Ilse Hornstra - WaarBenJij.nu Australia here I come! - Reisverslag uit Seoel, Zuid-Korea van Ilse Hornstra - WaarBenJij.nu

Australia here I come!

Door: Ilse Hornstra

Blijf op de hoogte en volg Ilse

09 Oktober 2013 | Zuid-Korea, Seoel

Jaja daar is ie dan, mijn eerste verslag.
Rustige vlucht gehad naar Seoul, wel wat vertraging verder viel het me alles mee, maar ben wel blij dat ik nu even de benen kan strekken. Zat in een vliegtuig vol met koreaantjes dus weinig zinnige gesprekken gevoerd. Moet nu een paar uur wachten op het vliegveld voordat ik door kan naar Sydney. Vliegveld hier is minstens zo groot als schiphol. Ook hier geen Nederlander te bekennen, misschien even op zoek naar een HHH? Dan me maar vergapen aan al de mooie spullen die ze hier verkopen, vervelend.
Als alles goed gaat kom ik morgen ochtend om half 8 in Sydney aan.Ik houd jullie natuurlijk op de hoogte!
O ja voor ik het vergeet iedereen nog heel erg bedankt voor alle lieve berichtjes, appjes etc!

  • 12 Oktober 2013 - 11:41

    Familie Van Vondel:

    Hoi Ilse,

    Leuk om wat van je te horen! Veel plezier op je reis en van harte gefeliciteerd met je baan!

    Hopelijk lezen we snel meer van je...

    Groet,
    De van Vondels

  • 27 Oktober 2013 - 22:38

    Joukje En Jan Verweij:

    Hoi Ilse,hoe gaat het met je? Ben je al een beetje gesetteld? Wat fijn voor je dat je al een baan hebt.Lekker veel ervaring opdoen, en natuurlijk ook genieten! Groetjes en wie weet tot schrijvens. Groet van ons.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Zuid-Korea, Seoel

Ilse

Actief sinds 01 Okt. 2013
Verslag gelezen: 270
Totaal aantal bezoekers 5636

Voorgaande reizen:

08 Oktober 2013 - 10 April 2014

Ilse goes down under!

Landen bezocht: