Beter laat dan nooit....... - Reisverslag uit Sydney, Australië van Ilse Hornstra - WaarBenJij.nu Beter laat dan nooit....... - Reisverslag uit Sydney, Australië van Ilse Hornstra - WaarBenJij.nu

Beter laat dan nooit.......

Door: Ilse Hornstra

Blijf op de hoogte en volg Ilse

15 December 2013 | Australië, Sydney

Na enkele klachten vanaf de andere kant van de wereld en vragen als leef je nog wel? leek het me tijd om een update te doen zodat iedereen (ook de mensen zonder facebook en WhatsApp) weet hoe het met me gaat.
Nou het gaat super!
Eerst een paar weken in Eden in een dierenartspraktijk gewerkt. Errug gezellig klein praktijkje in een prachtige omgeving. Je kon hier de humpback whales gewoon zien vanaf de kust, heel bijzonder. Ben natuurlijk als echte tourist wel op een cruise geweest om ze van dichtbij te kunnen bewonderen, en dichtbij kwamen ze!
Toen mijn tijd in Eden erop zat met de bus richting Melbourne gegaan. Lange rit maar zeker de moeite waard, wat een prachtige stad. Na een paar dagen Melbourne wel toe aan een iets rustigere plek en een hostel in het nationaal park the Grampians verbleven. Ook hier weer verbaasd over de prachtige omgeving. Dit keer waren het niet de walvissen, maar de kangaroes en emoes die ik van heel dicht bij kon bewonderen. Eigenlijk was het mijn bedoeling om vanuit hier verder te reizen richting Adelaide en dan verder naar de west kust, maar kreeg een heel gave baan aangeboden in de buurt van Sydney dus plannen gewijzigd en werk nu sinds 3 weken in een specialisten praktijk net buiten Sydney. Ontzettend blij dat ik deze baan heb gekregen en heb het er enorm naar mijn zin. In deze praktijk worden ook de opnames gemaakt voor het programma Bondi Vet, dus allemaal kijken misschien zien jullie me dan wel voorbij komen!
Probeer als ik vrij ben zoveel mogelijk de tourist uit te hangen want er zijn zoveel dingen die ik nog wil zien/doen, best druk in je eentje. Vandaar dat ik al een tijdje niks meer had geschreven. Mijn excuses hiervoor en mijn goede voornemen voor 2014 is dan ook om iedereen beter op de hoogte te houden.
Ik wens iedereen fijne kerstdagen en een gelukkig nieuwjaar!

• 21 December 2013 - 20:02

Aly Van Vondel :

Dag ilse,
    Helemaal niet erg hoor dat het zo lang duurde met je nieuwe verslag.
    Ik hoor regelmatig een verslagje van bauk en sierd .ben zo blij dat je het naar je zin hebt.
    Guus is heeel lief en blij als hij mij ziet,best wel schattig !,
    Ilse we hopen dat je gezellige kerst dagen hebt in de zon .....en dat 2014 een top jaar voor jou mag worden .liefs jan en Aly

• 24 December 2013 - 08:38

Hilly:

Leuk, dat je ons even weer iets laat weten vanuit Sydney , begrijp dat je het ook wel druk hebt gehad,
    dus inderdaad lekker om dat in de weekends van alles te kunnen zien, tenslotte ben je toch ook daarom wel naar de andere kant van de wereld gevlogen.
    Maar wat heb je tegenwoordig dan gemakkelijk contact zeg,
    even een ontbijtje regelen voor je ouders, ha,ha.
    Geniet lekker van de warmte (heel aparte ervaring, kerst in de hitte) en veel goeds nog voor
    2014, we blijven je volgen. Gr. Jan en Hilly.